مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟ راهی تضمینی برای دفع مورچه از خانه مصرف بیش‌ازحد مواد قندی و شیرین، کارایی انسولین در بدن را ضعیف می‌کند مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (١٢ اردیبهشت ١۴٠٣) | اواخر هفته، خراسان رضوی و مشهد بارانی می‌شود افزایش حقوق ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین اجتماعی و مستمری‌بگیران، امروز به تصویب رسید + جزئیات (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

حقوق بازنشستگان در سال آینده چقدر افزایش می‌یابد؟ | احتمال افزایش ۲۰درصدی حقوق کارمندان در سال آینده

  • کد خبر: ۱۹۱۵۲۸
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶
  • ۱
حقوق بازنشستگان در سال آینده چقدر افزایش می‌یابد؟ | احتمال افزایش ۲۰درصدی حقوق کارمندان در سال آینده
عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: طبق گفته دولت احتمالاً حقوق کارمندان دولت سال آینده ۲۰درصد افزایش پیدا می‌کند که این افزایش حقوق برای کارمندان دولت با بازنشستگان متفاوت است.

به گزارش شهرآرانیوز، رمضانعلی سنگدوینی درباره توافقات مجلس شورای اسلامی و دولت برای افزایش حقوق بازنشستگان در طول اجرای قانون برنامه هفتم توسعه اظهار کرد: جلسه‌ای با دولت در بحث افزایش حقوق بازنشستگان تشکیل شد که هنوز جمع‌بندی صورت نگرفته است، رئیس مجلس شورای اسلامی هم جلسه‌ای با دولت داشت.

وی ادامه داد: جلسه‌ای دیگر هم با حضور تعدادی از اعضای کمیسیون تلفیق، مرکز پژوهش‌ها و نماینده دولت تشکیل شد که در این جلسه بیشتر شرایط را توجیه کردند؛ توجیه این بود که اگر حقوق کارمندان دولت ۲۰درصد افزایش پیدا می‌کند این ۲۰درصد شامل اضافه‌کاری، فوق‌العاده و مأموریت هم می‌شود به‌طوری که حتی می‌تواند افزایش حقوق به ۵۰ تا ۷۰ درصد هم برسد، اما این شامل بازنشستگان نمی‌شود، مثلاً اگر بازنشسته‌ای ۱۰میلیون تومان حقوق می‌گیرد با افزایش ۲۰درصدی حقوق دریافتی‌اش ۱۲میلیون تومان خواهد شد.

این عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق اضافه کرد: دولت گفته شاید افزایش حقوق کارکنان دولت در سال آینده ۲۰درصد باشد که این هم شامل بازنشستگان می‌شود، اما با در نظر گرفتن موضوع حق مأموریت و فوق‌العاده و اضافه کاری دریافتی کارمند بیشتر از ۲۰درصد است پس باید این شرایط را مدنظر قرار داد تا بتوان حقوق بازنشستگان را جبران کرد، چون آن‌ها هیچ مزایایی نمی‌گیرند و شرایط معیشتی آن‌ها را به جایی رسانده که مجبور هستند شغل دیگری داشته و حتی راننده تاکسی و اسنپ باشند حال آنکه آن‌ها ۳۵ تا ۴۰سال برای کشور کار کرده‌اند و اکنون باید در کنار خانواده‌شان استراحت کنند.

سنگدوینی بیان کرد: در حال حاضر برخی از بازنشستگان زیر خط فقر زندگی می‌کنند و توان ادامه این شرایط را ندارند پس باید افزایش حقوق آن‌ها به گونه‌ای باشد که از همان سال اول برنامه اعمال شود؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی موافق ترمیم حقوق بازنشستگان بوده تا آن‌ها بتوانند به بهترین شکل زندگی‌شان را سپری کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: موضوع افزایش حقوق بازنشستگان همچنان مراعا مانده است با وجودی که نظر مجلس شورای اسلامی و دولت افزایش حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم است، اما هنوز به جمع‌بندی درباره سازوکار آن دست پیدا نکرده‌اند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
0
0
سلام این نظام پرداخت عادلانه حقوق به کجا رسید، تورم واقعی بالای 60درصد شده، اونوقت افزایش حقوق کارمندان 20 درصد عجب عدالتی داریم، خواهشان بازنگری کنید در افزایش حقوق کارمندان،ممنون
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->